مهد کودک

مهد کودک

مهد کودک

مهد کودک

بازی مشاغل کودکان

بازی مشاغل می تواند یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین تجهیزاتی باشند که کودکان از بازی با آن ها بسیار خرسند می شوند. این بخش به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود و در هر بخش، لوازم و ابزار کار آن در قالب اسباب ‌بازی های مشاغلی مانند پزشکی، کشاورزی، پلیس و … قرار داده شده است. این گونه از بازی ها موجب می شود مواردی از قبیل قوانین اجتماعی، ایمنی شغلی و … به کودکان آموزش داده شود.

 
ایجاد دنیای بزرگسالان برای کودکان
کودکان مجذوب دنیای واقعی بزرگسالان هستند. آشپزی یکی از مواردی است که کودکان به آن علاقه زیادی دارند اما انجام این کارها برای کودکان همیشه خطرناک است. استفاده از آشپزخانه کودک که شبیه به آشپزخانه واقعی است به کودکان این امکان را می دهد تا مهارت های آشپزی را از دوران کودکی بیاموزند و در عین حال از خطرات آشپزخانه در امان بمانند.
 
 
 

آمادگی بیشتر کودکان با بازی مشاغل

وسایل به گونه ای طراحی شده اند که حس دنیای واقعی را به کودکان القا می کنند. این وسایل بازی علاوه بر سرگرمی کودکان، آنها را با نقش ها و مشاغل مختلف آشنا می کند. می توان با استفاده از خانه کار کودک متوجه شد که کودکان در آینده به چه مشاغلی علاقه بیشتری دارند. یکی از دغدغه های والدین آینده این است که فرزندانشان نتوانند شغل مناسبی برای خود پیدا کنند. با این مجموعه مشاغل، کودکان آمادگی بیشتری برای یافتن شغل مناسب و ورود به دنیای واقعی خواهند داشت.

از دیگر وبلاگ های دیگر من در سرویس های وبلاگدی دیگر بازدید کنید



http://sahelkids.avablog.ir
https://sahelkids.nasrblog.ir
http://sahelkids.famblog.ir
http://sahelkids.tebyan.net
http://sahelkids.toonblog.ir
http://sahelkids.blogtez.com
https://sahelkids.deyblog.ir
http://sahelkids.bigsite.ir
http://sahelkids.sportblog.ir
http://sahelkids.byan.ir
http://sahelkids.wikiblogs.ir
https://sahelkids.blog.ir
https://sahelkids.takblog.net